دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • ریاست
  • معاونت آموزشی
  • معاونت پژوهشی
  • معاونت بین الملل
  • معاونت پشتیبانی
  • معاونت دانشجویی و فرهنگی
  • کمیته تحقیقات دانشجویی


معاون پشتیبانی دانشکده
دفتر معاونت پشتیبانی
شرح وظایف معاونت پشتیبانی


مرکز تلفن
تاسیسات
خدمات
انبار
نقلیه


اعضای کمیته تحقیقات دانشجویی
در مورد کمیته تحقیقات دانشجویی
اساسنامه
منشور اخلاقی


راهنمای فارغ التحصیلان

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱ | 

دانشجوی عزیز ، سلام
برای انجام امور فارغ التحصیلی ، مطالب زیر را با دقت مطالعه و ۱۵ مرحله ای که به صورت گام به گام در زیر توضیح داده شده را پیش روید .
 
مراحل امور فراغت از تحصیل در داخل دانشکده :

  1. به محض مشاهده نمرات نهایی شده در سیستم سما ، یک برگ از فرم تسویه حساب واحد رفاه را تحویل گرفته و نسبت به تکمیل اطلاعات قسمت دانشجو در آن اقدام کنید . برگه را نزد کارشناس مربوطه در اداره آموزش برده تا بررسی و پاراف شود . سپس آن را نزد واحد رفاه برده تا توسط مسئول واحد ، امضا گردد . سپس برگه را نزد معاون پشتیبانی و دانشجویی دانشکده برده و امضا بگیرید و بعد آن را به واحد دبیرخانه ببرید تا شماره و تاریخ در آن درج گردد و ممهور به مهر دانشکده شود .
  2. دو برگ از فرم تسویه حساب اداره آموزش را تحویل گرفته، کلیه جاهای خالی ( مشخصات شناسنامه ای و تحصیلی ، آدرس ، تلفن ثابت و همراه ، تاریخ ، امضا و ... ) را با دقت پر کنید .
  3. پس از تکمیل فرم های تسویه حساب آموزش ، آن ها را به اداره آموزش نزد کارشناس مربوط به رشته خود ببرید . کارشناس آموزش پس از بررسی پرونده دانشجویی شما ، در صورتی که هیچ گونه مشکلی نباشد ، فرم های تسویه حساب را پاراف می نماید .
  4. برگه ها را نزد مسئول اداره آموزش ببرید تا در قسمت آموزش ، مهر و امضای ایشان درج گردد .
  5. برگه ها را نزد واحد سمعی و بصری ( امور کلاس ها ) برده تا در قسمت مربوطه ، مهر و امضا درج گردد .
  6.  برگه ها را به واحد کتابخانه برده تا مهر و امضا در آن درج گردد .
  7.  برگه ها را به واحد انفورماتیک برده تا مهر و امضا در آن درج گردد .
  8.  برگه ها را به واحد دانش آموختگان برده تا مهر و امضا در آن درج گردد .
  9. برگه ها را به سالن تربیت بدنی دانشکده ببرید تا توسط مسئول تربیت بدنی امضا شود .

مراحل امور فراغت از تحصیل در خارج از دانشکده :

  1. برگه ها را به کمیته انضباطی دانشگاه برده تا مهر و امضا در آن درج گردد.
  2. برگه ها را به کتابخانه مرکزی دانشگاه برده تا مهر و امضا در آن درج گردد.
  3. برگه ها را به امور تربیت بدنی دانشگاه برده تا ممهور به مهر تربیت بدنی شود .
  4. برگه تسویه حساب واحد رفاه را به معاونت دانشجویی برده و پس از تحویل به آن امور ، برگه اعلام میزان بدهی اداره رفاه و تعاون را به صورت تایپ و مهر و امضا شده را دریافت نمایید.
  5.  دو برگه تسویه حساب واحد آموزش که کلیه موارد آن تکمیل و مهر و امضا گردیده به علاوه برگه اعلام میزان بدهی مهر و امضا شده به علاوه کارت دانشجویی به انضمام یک قطعه عکس ۴ × ۳ و یک سری تصویر از صفحات شناسنامه و کارت ملی تحویل کارشناس مربوط به رشته خود در اداره آموزش دانشکده دهید .

 
* دانشجوی عزیز ، کلیه ی امور اداری فرآیند فراغت از تحصیل شما انجام شده است . حدود دو هفته فرآیند اداری شما در دانشکده زمان می برد تا پرونده فراغت از تحصیل شما به ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران ارسال گردد و مابقی امور در اداره فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می شود .
 
پس از سپری شدن دو هفته از زمان تحویل مدارک تسویه حساب به اداره آموزش ، به اداره پست منطقه چهارده واقع در میدان ولیعصر مراجعه فرمایید و درخواست مدرک موقت از دانشگاه علوم پزشکی ایران
بدهید تا به محض آماده شدن مدرک ، از طریق اداره پست به آدرس شما ارسال گردد .
 
به امید موفقیت شما در کلیه ی مراحل زندگی و دیدار شما در مقاطع تحصیلی بالاتر
اداره آموزش دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی

 



کد امنیتی را در کادر بنویسید    
کلیدواژه ها: راهنمای فارغ التحصیلی |

دفعات مشاهده: 443 بار   |   دفعات چاپ: 14 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر