سرکار خانم دکتر فرحناز صدوقی
معاون پژوهشی دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی
عضو هیات علمی گروه مدیریت اطلاعات سلامت
ساعت حضور: ۸ تا ۱۵

 

جهت  ارتباط مستقیم با معاون پژوهشی دانشکده می‌توانید به نشانی  research.shmis@iums.ac.ir نامه الکترونیکی ارسال نمایید.

شرح وظایف معاون پژوهشی دانشکده:

  • مدیریت برنامه زمان بندی پذیرش و تصویب طرح های پژوهشی همکاران مطابق با برنامه زمان بندی دانشگاه
  • مدیریت جلسات شورای پژوهشی دانشکده
  • پایش تصویب برنامه ها و طرح های پژوهشی مطابق آیین نامه ها و ضوابط مربوط
  • تعیین اولویت های پژوهشی دانشکده با همکاری گروه های آموزشی
  • توسعه پژوهش های بین دانشگاهی، دانشکده ای و گروهی
  • توسعه پژوهش های با همکاری های بین المللی و ملی
  • شرکت در جلسات شورای پژوهشی دانشگاه و تصویب نهایی طرح ها
  • ارائه بازخورد نهایی طرح های مطرح شده در شورای پژوهشی دانشگاه به مجریان محترم
  • پایش اجرای طرح های پژوهشی و تهیه گزارش های لازم در مورد پیشرفت و یا عدم پیشرفت طرح های مزبور
  • تایید و پایش برنامه عملیاتی حوزه پژوهش
  • برنامه ریزی و مدیریت تدوین و انتشار نشریه مدیریت سلامت
  • مدیریت نیازسنجی اساتید و دانشجویان در زمینه بانک های اطلاعاتی، کتب و نشریات
  • شرکت در جلسات شورای انتشارات دانشگاه
  • پایش ارزشیابی مستندات پژوهشی تمام وقتی اساتید
  • پایش تهیه گزارش عملکرد پژوهشی اعضای هیات علمی
  • ارزشیابی فعالیت کارکنان حوزه معاونت پژوهشی
  • پایش برگزاری کارگاه های مورد نیاز اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان در حوزه پژوهش
  • بررسی و تایید آمار و اطلاعات تهیه شده در حوزه پژوهش و ارائه آن به مراجع ذی ربط
  • نظارت و برنامه ریزی در خصوص خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات

 


سرکار خانم افسانه آذر خرداد
مسئول دفتر معاونت پژوهشی
شماره مستقیم: 88780736

شرح وظایف کارشناس دفتر معاونت پژوهشی:

  • ساماندهی امور اداری و دفتری معاونت
  • تنظیم برنامه‌های روزانه، جلسات، ملاقات ها، سفرها و بازدیدها
  • تهیه پیش نویس و تایپ نامه‌ها و صورت جلسات
  • جمع‌آوری و استخراج اطلاعات و سوابق مورد نیاز
  • پاسخگویی به تلفن‌ها و مراجعان مربوط  
  • پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی تا حصول نتیجه
  • ارائه خدمات دریافت و ارسال پیام‌های الکترونیکی برای مسئولین ذیربط و ثبت و نگهداری سوابق مرتبط
  • نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعمل‌های مرتبط و میزان محرمانگی آنها
  • ابلاغ دستورالعمل های صادره به همکاران معاونت
  • گردآوری اطلاعات و نتایج اقدامات انجام شده درخصوص موارد ارجاعی
  • تشکیل بانک اطلاعاتی از سوابق، مکاتبات، مدارک دفتر و کوشش در نگهداری روزانه آنها
  • هماهنگی تمامی برنامه های معاونت  از جمله جلسات و  قرارهای ملاقات
  •  تهیه گزارش های مورد نیاز در خصوص وظایف محوله
  • حفظ و استفاده بهینه ا ز وسایل، تجهیزات و تسهیلات تحت اختیار از سوی دانشکده
  • همکاری و کمک به سایر کارکنان در رابطه با دسترسی به اهداف مشترک دانشکده
  • حضور به موقع، مرتب و منظم و حفظ نظم و انضباط عمومی در محیط کار
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
Template settings