
|
سرکار خانم دکتر فرحناز صدوقی معاون پژوهشی دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی عضو هیات علمی گروه مدیریت اطلاعات سلامت ساعت حضور: ۸ تا ۱۵
|
جهت ارتباط مستقیم با معاون پژوهشی دانشکده میتوانید به نشانی research.shmis@iums.ac.ir نامه الکترونیکی ارسال نمایید.
شرح وظایف معاون پژوهشی دانشکده:
- مدیریت برنامه زمان بندی پذیرش و تصویب طرح های پژوهشی همکاران مطابق با برنامه زمان بندی دانشگاه
- مدیریت جلسات شورای پژوهشی دانشکده
- پایش تصویب برنامه ها و طرح های پژوهشی مطابق آیین نامه ها و ضوابط مربوط
- تعیین اولویت های پژوهشی دانشکده با همکاری گروه های آموزشی
- توسعه پژوهش های بین دانشگاهی، دانشکده ای و گروهی
- توسعه پژوهش های با همکاری های بین المللی و ملی
- شرکت در جلسات شورای پژوهشی دانشگاه و تصویب نهایی طرح ها
- ارائه بازخورد نهایی طرح های مطرح شده در شورای پژوهشی دانشگاه به مجریان محترم
- پایش اجرای طرح های پژوهشی و تهیه گزارش های لازم در مورد پیشرفت و یا عدم پیشرفت طرح های مزبور
- تایید و پایش برنامه عملیاتی حوزه پژوهش
- برنامه ریزی و مدیریت تدوین و انتشار نشریه مدیریت سلامت
- مدیریت نیازسنجی اساتید و دانشجویان در زمینه بانک های اطلاعاتی، کتب و نشریات
- شرکت در جلسات شورای انتشارات دانشگاه
- پایش ارزشیابی مستندات پژوهشی تمام وقتی اساتید
- پایش تهیه گزارش عملکرد پژوهشی اعضای هیات علمی
- ارزشیابی فعالیت کارکنان حوزه معاونت پژوهشی
- پایش برگزاری کارگاه های مورد نیاز اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان در حوزه پژوهش
- بررسی و تایید آمار و اطلاعات تهیه شده در حوزه پژوهش و ارائه آن به مراجع ذی ربط
- نظارت و برنامه ریزی در خصوص خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات

سرکار خانم افسانه آذر خرداد
مسئول دفتر معاونت پژوهشی
شماره مستقیم: 88780736
شرح وظایف کارشناس دفتر معاونت پژوهشی:
- ساماندهی امور اداری و دفتری معاونت
- تنظیم برنامههای روزانه، جلسات، ملاقات ها، سفرها و بازدیدها
- تهیه پیش نویس و تایپ نامهها و صورت جلسات
- جمعآوری و استخراج اطلاعات و سوابق مورد نیاز
- پاسخگویی به تلفنها و مراجعان مربوط
- پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی تا حصول نتیجه
- ارائه خدمات دریافت و ارسال پیامهای الکترونیکی برای مسئولین ذیربط و ثبت و نگهداری سوابق مرتبط
- نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعملهای مرتبط و میزان محرمانگی آنها
- ابلاغ دستورالعمل های صادره به همکاران معاونت
- گردآوری اطلاعات و نتایج اقدامات انجام شده درخصوص موارد ارجاعی
- تشکیل بانک اطلاعاتی از سوابق، مکاتبات، مدارک دفتر و کوشش در نگهداری روزانه آنها
- هماهنگی تمامی برنامه های معاونت از جمله جلسات و قرارهای ملاقات
- تهیه گزارش های مورد نیاز در خصوص وظایف محوله
- حفظ و استفاده بهینه ا ز وسایل، تجهیزات و تسهیلات تحت اختیار از سوی دانشکده
- همکاری و کمک به سایر کارکنان در رابطه با دسترسی به اهداف مشترک دانشکده
- حضور به موقع، مرتب و منظم و حفظ نظم و انضباط عمومی در محیط کار
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق