سرپرست امور پژوهشی و نشریه مدیریت سلامت
 |
سرکار خانم دکتر الهام شاه بهرامی
شماره تماس داخلی 197
|
شرح وظایف سرپرست امور پژوهشی و نشریه مدیریت سلامت:
- انجام فرآیند تصویب و عقد قرارداد طرح های پژوهشی مستقل و پایان نامه ای
- انجام امور مرتبط با داوری طرح های پژوهشی مستقل و پایان نامه ای
- انجام امور مرتبط با شورای پژوهشی دانشکده
- پیگیری امور مرتبط با سامانه پژوهشیار
- روزآمدسازی بانک های داده مرتبط با طرح های پژوهشی
- تایید نهایی مقالات دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت دفاع
- مدیریت اجرایی نشریه مدیریت سلامت
- انجام امور مربوط به اعتباربخشی معاونت پژوهشی
- عضویت در کمیته پایش معاونت پژوهشی
- تهیه گزارش های مورد نیاز در خصوص وظایف محوله
- حفظ و استفاده بهینه ا ز وسایل، تجهیزات و تسهیلات تحت اختیار از سوی دانشکده
- همکاری و کمک به سایر کارکنان در رابطه با دسترسی به اهداف مشترک دانشکده
- حضور به موقع، مرتب و منظم و حفظ نظم و انضباط عمومی در محیط کار
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
کارشناس امور پژوهشی
 |
سرکار خانم رومینا سپهر
شماره تماس داخلی 193
|
شرح وظایف سرکار خانم سپهر:
- معرفی شاخصهای علم سنجی و توانمندسازی اعضاء محترم هیات علمی در زمینه مبانی و مفاهیم علم سنجی
- رصد ایجاد شدن پروفایل اعضاء هیات علمی دانشکده در پایگاه های اطلاعاتی نظیر ORCID, Scopus, Google Scholar, Researcher ID توسط عضو هیات علمی
- رصد عضویت اعضاء هیات علمی در شبکه های اجتماعی نظیر Mendeley
- رصد وضعیت مقالات چاپ شده اعضاء هیات علمی دانشکده به تفکیک نویسنده اول(مسئول)، H-Index، نشریات Q1 و مقالات نمایه شده در پایگاههای معتبر (Scopus, Web of Science(ISI), PubMed, Google Scholar) و قرار دادن آن در بخش علم سنجی سایت معاونت پژوهشی دانشکده
- ایجاد و به روز رسانی نمایه استنادی مقالات اعضاء هیات علمی دانشکده
- ایجاد هشدار (Alert) و به روز رسانی استناد به مقالات اعضاء هیات علمی دانشکده
- ایجاد پروفایل اعضاء هیات علمی دانشکده در سایت Google Scholar از عضو هیات علمی
- ایجاد و بروزرسانی بانک چکیده مقالات اعضاء هیات علمی در بخش علم سنجی سایت معاونت پژوهشی دانشکده
- استخراج نشریات Q1 به تفکیک گروه های آموزشی دانشکده
- تهیه گزارش از وضعیت جاری، میزان رشد و عوامل موثر بر برونداد پژوهشی به معاونت پژوهشی دانشکده
- تهیه آمار تعداد مقالات چاپ شده در نمایههای معتبر و تعداد استنادات به مقالات اعضاء هیات علمی در بازه زمانی یکساله
- به روز رسانی سایت علم سنجی و کتابخانه و اطلاع رسانی اخبار علم سنجی
- عضویت در کمیته پایش معاونت پژوهشی
- انجام ویراستاری استنادی نشریه مدیریت سلامت
- تهیه گزارش های مورد نیاز در خصوص وظایف محوله
- حفظ و استفاده بهینه از وسایل، تجهیزات و تسهیلات تحت اختیار از سوی دانشکده
- همکاری و کمک به سایر کارکنان در رابطه با دسترسی به اهداف مشترک دانشکده
- حضور به موقع، مرتب و منظم و حفظ نظم و انضباط عمومی در محیط کار
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
کارشناس امور پژوهشی
 |
سرکار خانم سکینه شکارچی
شماره تماس داخلی 193
|
شرح وظایف سرکار خانم شکارچی:
- انجام فرآیند بررسی مقالات ارسالی به نشریه مدیریت سلامت از ارسال تا انتشار
- به روز رسانی وضعیت مقالات نشریه مدیریت سلامت
- به روز رسانی بانک داوران تخصصی نشریه مدیریت سلامت
- انجام فرآیند صدور گواهی داوری و ویراستاری
- به روز رسانی بارگذاری مقالات نشریه مدیریت سلامت در شبکه های اجتماعی
- عضویت در کمیته پایش معاونت پژوهشی
- بازنگری راهنماهای نگارش پروپوزال، پایاننامه مقاطع تحصیلات تکمیلی و منبع نویسی دانشکده
- تهیه گزارش های مورد نیاز در خصوص وظایف محوله
- حفظ و استفاده بهینه از وسایل، تجهیزات و تسهیلات تحت اختیار از سوی دانشکده
- همکاری و کمک به سایر کارکنان در رابطه با دسترسی به اهداف مشترک دانشکده
- حضور به موقع، مرتب و منظم و حفظ نظم و انضباط عمومی در محیط کار
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
کارشناس امور پژوهشی
 |
جناب آقای سامان محمدپور
شماره تماس داخلی 193
|
شرح وظایف جناب آقای محمدپور:
- انجام امور مربوط به رابط کمیته ارتباط با صنعت دانشکده
- انجام امور مربوط به رابط کمیته اخلاق در پژوهش دانشکده
- انجام امور مربوط به رابط شورای سیاست گذاری مالکیت فکری دانشکده
- نظارت بر انعقاد و اجرای قرارداد نگهداری و پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری سامانه دانشکده
- مدیریت سایت نشریه مدریت سلامت
- مدیریت بخش معاونت پژوهشی در سایت دانشکده
- ارائه¬ی گزارش عملکرد داوران، دبیران علمی و هیات تحریریه نشریه مدیریت سلامت
- صفحه آرایی نشریه مدیریت سلامت
- عضویت در کمیته پایش معاونت پژوهشی
- تهیه گزارش های مورد نیاز در خصوص وظایف محوله
- حفظ و استفاده بهینه ا ز وسایل، تجهیزات و تسهیلات تحت اختیار از سوی دانشکده
- همکاری و کمک به سایر کارکنان در رابطه با دسترسی به اهداف مشترک دانشکده
- حضور به موقع، مرتب و منظم و حفظ نظم و انضباط عمومی در محیط کار
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق