• 1402/09/28 - 14:06
  • - تعداد بازدید: 332
  • - تعداد بازدید کنندگان: 283
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

افزایش کیفیت خدمات، بهبود رضایتمندی بیماران و کارکنان با پرداخت مبتنی بر عملکرد

مورنینگ مدیریتی درباره پرداخت مبتنی بر عملکرد در بیمارستان برگزار شد

320786.mp3 افزایش کیفیت خدمات، بهبود رضایتمندی بیماران و کارکنان با پرداخت مبتنی بر عملکرد

روابط عمومی دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی- مورنینگ مدیریتی با موضوع پرداخت مبتنی بر عملکرد در بیمارستان با حضور مدیران، اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران برگزار شد.

این نشست با سخنرانی جناب آقای دکتر جهانگیری آغاز شد. وی توضیحات کوتاهی در خصوص نحوه پیاده‌سازی این روش در بیمارستانها ارائه داد.

جناب  آقای دکتر ابوترابی، عضو هیات علمی گروه اقتصاد سلامت و مدیر بیمارستان شفا یحیائیان، با ارائه آمارها و پژوهشهای بین المللی در خصوص روشهای پرداخت مبتنی بر عملکرد در بیمارستان، مزایا و چالش‌های این روش را بررسی کرد. وی تاکید کرد پرداخت مبتنی بر عملکرد می‌تواند به افزایش کیفیت خدمات، بهبود رضایتمندی بیماران و کارکنان، کاهش هزینه‌ها و ارتقای سطح بهره‌وری در بیمارستان‌ها کمک کند.

مورنینگ مدیریتی با پرسش و پاسخ و بحث و تبادل نظر بین حضار در خصوص این موضوع به پایان رسید. این نشست به صورت مجازی و حضوری برگزار شد. افراد حاضر در محل برگزاری جناب اقای دکتر عزیز رضاپور، سرپرست دانشکده، معاونین آموزشی و تحقیقات و فناوری دانشکده، اعضای هیات علمی و دانشجویان، حضار مجازی علاوه بر اعضای هیات علمی و دانشجویان، کادر بیمارستانهای وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ایران بودند.

  • گروه اخبار : دوره های آموزشی,اخبار و اطلاعیه
  • کد خبر : 320786
:
حامد خدیوی وانقی
خبرنگار

حامد خدیوی وانقی

تصاویر

Template settings