روابط عمومی دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی- به همت دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی ثبت نام دوره کوتاه مدت توریسم سلامت آغاز شده است. شایان ذکر است جهت مشاهده خبر برخی از دوره‌های برگزار شده می‌توانید روی نام دوره (که دارای پیوند است) کلید نمایید.

نوبت چهلم دوره مقدماتی گردشگری سلامت 18 الی 20 دی ماه 1402 برگزار شد.
متقاضیان شرکت در این دوره در صورت ثبت نام در دوره آتی شرکت داده خواهند شد.
از متقاضیانی که فرم ثبت نام را پر کرده باشند دعوت به عمل خواهد آمد. خواهشمند است بدون دریافت دعوتنامه (از طریق تماس تلفنی یا ایمیل ثبت شده در فرم ثبت نام) از سوی گروه اجرایی نسبت به حضور در دوره اقدام نفرمایید.) 


نوبت نهم دوره پیشرفته گردشگری سلامت (محور بازاریابی و برند سازی) 22 الی 24 آبان ماه 1402 برگزار شد.
متقاضیان شرکت در این دوره در صورت ثبت نام در دوره آتی شرکت داده خواهند شد.
از متقاضیانی که فرم ثبت نام را پر کرده باشند دعوت به عمل خواهد آمد. خواهشمند است بدون دریافت دعوتنامه (از طریق تماس تلفنی یا ایمیل ثبت شده در فرم ثبت نام) از سوی گروه اجرایی نسبت به حضور در دوره اقدام نفرمایید.)
 

خواهشمند است پیش از ثبت نام حتما شرایط آن را مطالعه فرمایید.

مراحل ثبت نام دوره گردشگری سلامت
 

  • برگزار دوره به صورت مجازی:
    • واریز هزینه ثبت نام دوره مقدماتی گردشگری سلامت به مبلغ چهل میلیون ریال (40،۰۰۰،۰۰۰ ریال)  و دوره پیشرفته گردشگری سلامت به مبلغ پنجاه میلیون ریال (50،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به شماره حساب ------ با شناسه ----، به نام  دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی ایران ( لطفا فیش واریزی به نام شرکت کننده در دوره صادر شود).

 

لطفا در درج شناسه دقت نمایید، در صورت عدم درج شناسه ثبت نام متقاضی گرامی پذیرفته نخواهد بود و هزینه پرداختی عودت نخواهد شد.

 

در صورت برگزاری دوره به صورت حضوری، مبلغ ----- ریال (-------- ریال) به هزینه ثبت نام اضافه خواهد شد.

 

لطفا در درج شناسه دقت نمایید، در صورت عدم درج شناسه ثبت نام متقاضی گرامی پذیرفته نخواهد بود و هزینه پرداختی عودت نخواهد شد.

 

⭐⭐⭐⭐⭐ متقاضیان گرامی: بدیهی است با توجه به محدود بودن ظرفیت هر کارگاه،  ثبت نام در وبسایت دانشکده به منزله حضور شما در دوره پیش رو  نمی باشد، پس از ثبت نام براساس اولویت ثبت نام از متقاضیان جهت شرکت در دوره (توسط کارشناس برگزاری دوره) دعوت بعمل خواهد آمد.⭐⭐⭐⭐⭐
⭐⭐⭐⭐⭐لطفا هنگام ثبت نام فرم دوره پیشرفته در خصوص محور مد نظر توجه نمایید فرم مربوط پر شود. تعویض دوره ثبت نام شده مشکلاتی در حضور فراگیر محترم بوجود خواهد آورد.⭐⭐⭐⭐⭐
  • تهیه اسکن از فیش واریزی  
    (لطفا هنگام پرداخت مبلغ به میزان هزینه مقدماتی یا پیشرفته توجه فرمایید،)
  • ورود به گزینه ثبت نام گردشگری سلامت
  • تکمیل مشخصات خواسته شده در فرم (خواهشمند است به دلیل صدور گواهی با استناد به مشخصات وارد شده در فرم ثبت نام ، لطفا در تکمیل این فرم نهایت دقت را بفرمایید)
  • آپلود اسکن فیش واریزی در انتهای فرم


نکات بسیار مهم (لطفاً پیش از تکمیل فرم حتما مطالعه گردد.)
  • متقاضیان گرامی: بدیهی است با توجه به محدود بودن ظرفیت هر کارگاه،  ثبت نام در وبسایت دانشکده به منزله حضور شما در دوره پیش رو  نمی‌باشد، پس از ثبت نام براساس اولویت ثبت نام از متقاضیان جهت شرکت در دوره (توسط کارشناس برگزاری دوره) دعوت بعمل خواهد آمد.
  • شرکت کنندگان عزیز: با توجه به دستورالعمل اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ثبت عکس به منظور صدور گواهی، در محل برگزاری دوره صورت می گیرد، لذا خواهشمند است آمادگی ثبت عکس را در روز اول دوره  داشته باشید.
  • متقاضیان محترم:  در صورت عدم اطلاع رسانی از سوی شما مبنی بر غیبت در دوره (حداکثر ۳ روز کاری  پیش از برگزاری)، دوره برای شما محاسبه خواهد شد. شایان ذکر است در این محاسبه گواهی برای شما صادر نشده و هزینه پرداخت شده از سوی شما عودت نخواهد شد.
  • شرکت کننده گرامی: حضور شما در تمام دوره الزامی است. در صورت غیبت، بیش از ۲ ساعت در طول دوره گواهی برای شما صادر نخواهد شد.

متقاضیان گرامی با توجه به همه گیری بیماری کرونا و برگزاری دوره به صورت مجازی خواهشمند است موارد ذیل را جهت شرکت در دوره به صورت مجازی مد نظر قرار داده و رعایت فرمایید:
  • استفاده از برنامه واتساپ (با شماره درج شده در فرم ثبت نام)، جهت اطلاع رسانی و هماهنگی‌های آتی
  • استفاده از رایانه رومیزی یا رایانه همراه و نصب آخرین نسخه مرورگرهای کروم یا فایر فاکس (استفاده از تلفن همراه به هیچ عنوان توصیه نمی‌گردد).
  • استفاده از اینترنت با پهنای باند حداقل ۲۰۴۸ کیلو بیت بر ثانیه (معادل ۲۵۶ کیلو بایت بر ثانیه)
  • نصب نرم افزار اسکایپ و ساختن حساب کاربری در آن (جهت دریافت نرم افزار Skype ویژه دستگاه رایانه اینجا کلیک نمایید)
  • تهیه تصویر با رزولوشن ۶۰۰*۸۰۰ پیکسل جهت درج در گواهی شرکت در دوره
شرکت کنندگان گرامی می‌توانند جهت تعامل بیشتر از میکروفن استفاده نمایند.

 

علاقه مندان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۵ با شماره تلفن ۸۸۷۸۲۹۱۹ - ۰۲۱ و نشانی الکترونیک public.shmis@iums.ac.ir تماس حاصل نمایند.

همچنین شرکت کنندگان می توانند تصویر فیش واریزی خود را به نشانی الکترونیکی public.shmis@iums.ac.ir ارسال نمایند.

 

ثبت نام در دوره مقدماتی کوتاه مدت توریسم سلامت

ثبت نام در دوره پیشرفته کوتاه مدت توریسم سلامت - بازاریابی و برند سازی

ثبت نام در دوره پیشرفته کوتاه مدت توریسم سلامت - تفکر سیستمی


 

Template settings