• 1404/08/13 - 06:58
  • - تعداد بازدید: 114
  • - تعداد بازدید کنندگان: 106
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه
دفتر توسعه آموزش دانشکده برگزار کرد

نگاهی نو به ارزیابی آموزشی

کارگاه «روش‌های نوین ارزیابی دانشجو» برگزار شد.

361193.mp3 نگاهی نو به ارزیابی آموزشی
به گزارش روابط عمومی دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ در راستای ارتقای کیفیت آموزش و سنجش علمی دانشجویان، کارگاه «روش‌های نوین ارزیابی دانشجو» با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی، دانشجویان علاقه‌مند و مسئولان آموزشی در سالن کنفرانس شماره ۱ دانشکده  برگزار شد.

این کارگاه به همت کمیته توانمندسازی دفتر توسعه آموزش دانشکده و با همکاری دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی طراحی و اجرا شد تا بستری فراهم آورد برای بازاندیشی در شیوه‌های ارزیابی و آشنایی با رویکردهای نوین در سنجش عملکرد آموزشی دانشجویان.

در آغاز نشست، دکتر درگاهی، مدرس کارگاه، با طرح پرسشی از شرکت‌کنندگان خواست تا میزان آشنایی خود با روش‌های مختلف تدریس و ارزیابی را بیان کنند. این تعامل اولیه، زمینه‌ساز گفت‌وگویی پویا و مشارکتی شد که در ادامه با معرفی انواع روش‌های ارزیابی، کاربردهای هر یک و بررسی نقاط قوت و ضعف آن‌ها ادامه یافت. از ارزیابی‌های مبتنی بر عملکرد گرفته تا آزمون‌های ساختاریافته و روش‌های نوین سنجش مهارت‌های بالینی، هر یک از شیوه‌ها با مثال‌های کاربردی و تحلیل‌های تخصصی توسط مدرس کارگاه تشریح شد.

در بخش پایانی، فضای پرسش و پاسخ فرصتی فراهم آورد تا شرکت‌کنندگان دغدغه‌ها و سوالات خود را مطرح کنند و پاسخ‌هایی دقیق و علمی دریافت نمایند. این تعامل دوسویه، به غنای علمی جلسه افزود و نشان از اهمیت روزافزون بازنگری در شیوه‌های ارزیابی آموزشی داشت.

حضور معاون آموزشی، مدیر دفتر دفتر توسعه آموزش، مسئول کمیته توانمندسازی و جمعی از اعضای هیئت علمی در این کارگاه، نشان‌دهنده توجه جدی دانشکده به بهبود فرآیندهای آموزشی و ارتقای سطح یادگیری دانشجویان است.

 
 
  • گروه اخبار : دوره های آموزشی,اخبار و اطلاعیه
  • کد خبر : 361193
:
حامد خدیوی وانقی
خبرنگار

حامد خدیوی وانقی

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings